მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

საერთაშორისო ტურიზმის მიმართულებით დიდი მოლოდინები არ გვაქვს - Legend Tskaltubo Spa Resort

5edb9197dd9b5
ვიქტორია მღებრიშვილი
06.06.20 19:40
1178
საერთაშორისო ტურიზმის მიმართულებით დიდი მოლოდინები არ გვაქვს - ამის შესახებ BM.GE-ს სასტუმრო “Legend Tskaltubo Spa Resort”-ის დამფუძნებელმა ანდრო ჯიშკარიანმა განუცხადა.

მისი თქმით, სასტუმროში უსაფრთოების ზომებზე მორგების ბოლო სამუშაობის მიმდინარეობს და ისინი დამსვენებლების მიღებას ივნისის ბოლოს-ივლისის დასაწყისში გეგმავენ.

„სრულად მოვიყვანეთ რეგულაციებთან თანხვედრაში სასტუმრო ინფრასტრუქურა, სულ რამდენიმე შტრიხია დარჩენილი, იქიდან გამომდინარე, რომ ძალიან დიდი ტერიტორია გვაქვს არ შეგვქმნია დაბრკოლება იგივე აუზის გარშემო შეზლონგები განთავსებაში იმის მიხედვით, რა მოთხოვნებიც არის. ყველა დანარჩენი მიმართულებით სასტუმროში დამატებითი უსაფრთხოები სისტემების ინტეგრაცია მოვახდინეთ. შესაბამისად ჩვენ ივნისის ბოლოს, ივლისის პირველი რიცხვებიდან საქართველოს ბაზარზე საქართველოს მოქალაქეებისთვის სპეციალურ შეთავაზებით შევალთ.

ჩვენ ყველა წინაპირობა გვაქვს იმისთვის, რომ შიდა ბაზრის მოთხოვნები დავაკმაყოფილოთ. იმიტომ, რომ საკმაოდ დიდი რეკრეაციული ტერიტორია გვაქვს. ერთ ჩვენს დამსვენებელზე 575 კვმ ფართობი ტერიტორია მოდის“, - აცხადებს სასტუმროს დირექტორი.

ანდრო ჯიშკარიანი ამბობს, რომ საერთაშორისო ტურიზმის მიმართულებით აქტივობა ჯერ დაწყებული არ აქვთ, რადგან აქ ძალიან ბევრი გაურკვევლობა არსებობს, ამიტომ სასტუმროს მფლობელი მიიჩნევს, რომ ამ პერიოდში მათთვის ადგილობრივი ბაზრის ათვისება უფრო მისაღები იქნება.

„საერთაშორისო ტურიზმის მიმართულებით ძალიან დიდი მოლოდინები არ გვაქვს, იქიდან გამომდინარე, რომ მსოფლიოში მაინც საკმაოდ რთული სიტუაციაა და ყველა თავს შეიკავებს მოგზაურობისგან.

მაგალითად, ევროპის ბაზრისთვის რეგულაციები ჯერ-ჯერობით არ არის ცნობილი, ამიტომ ამ ბაზარზე აქტიურობა არ დაგვიწყია; ისრაელის ბაზარზე მიუხედვად იმისა, რომ უსაფრთხოების კორიდორი იქმნება, დიდი მოლოდინი არ გვაქვს, იმიტომ, რომ საქართველოში ისრაელიდან ჩამოსული ტურისტების სეგმენტი იყო საშუალო წლოვანებას პლიუს, ანუ 50+, შესაბამისად იქაც რეგულაციებს ველოდებით, რამდენად დააფინანსებენ სადაზღვევო კომპანიები კოვიდის შემთხვევაში დამსვენებლებს. ყოველივე ამისგან გამომდინარე ჯერ გლობალური აქტივობა არ დაგვიწყია. გვაქვს კომუნიკაცია ჩვენს პარტნიორ ტურისტულ კომპანიებთან ანუ პულსზე ხელი სულ გვიდევს, თუმცა ზუსტად როდის რა იქნება ჯერ არ ვიცით.

თან ეს შიდა ტურიზმთან მიმართებაში ინტერესთა კონფლიქტშიც შეიძლება მოვიდეს და შესაძლოა ლოკალურ ბაზარზს შიშიც ჰქონდეს უცხოური ტურისტის მიმართ. ამიტომ ვაკეთებთ აქცენს ადგილობრივ ტურიზმზე, იმიტომ, რომ ვთვლით საერთაშორისო ტურიზმი მასიური არ იქნება“, - განმარტა ანდრო ჯიშკარინმა.

BM.GE-ს კითხვაზე აქვს თუ ადგილობრივ ბაზარს სრულად აითვისოს მიწოდება, რომელიც ამ პერიოდში სექტორში იქნება, სასტუმროს დირექტორი ასე პასუხობს: „რთული კითხვაა. ჩვენ ვატარებთ შიდა კვლევებს, სხვადასხვა პარტნიორებთან ერთად ინფორმაციას ვცლით. ერთი შემიძლია გითხრათ, რომ ივნის-ივლისში შიდა ფასები წამოსულია საკმაოდ ქვემოთ.

რა დატვირთვა გვექნება ზუსტ მონაცემებს ვერ გეტყვით, თუმცა 2 ფაქტორია გასათვალისწინებელი: ერთი ის, რომ საზღვარგარეთ ადამიანები ისე მასიურად ვეღარ იმოგზაურებენ და აქედან გამომდინარე ის სეგმენტი დაემატება შიდა ტურიზმის სეგმენტს, მეორე მხარეს კი არის ის, რომ ადამიანების მსყიდველუნარიანობამ საქართველოში ძალიან იკლო, შესაბამისად ეს ნეგატიურად აისახება საერთო სურათზე. შესაბამისად დატვირთულობის მაჩვენელი პოსტფაქტუმ უნდა განვსაზღვროთ“, - უთხრა BM.GE-ს ანდრო ჯიშკარიანმა და დასძინა, რომ საქართველოს შემოდგომისთვის, ან 2021 წლისთვის საერთაშორისო ბაზრებზე კარგი სტარტის აღების საშუალება ექნება და აღნიშნა, რომ რეგულაციების შემუშავებაში სამთავრობო სტრუქტურებმა სრულად გაითვალისწინეს ბიზნესის ხმა და სპეციფიკიდან გამომდინარე მიცემული რჩევები.