მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

საზმაუ რეიტინგების არცერთ მთვლელს არ ენდობა - „მაუწყებელმა სტატისტიკოსები შემოიყვანა“

5ed4eceaeb468
ინგა მურუსიძე
01.06.20 15:55
2261
საზოგადოებრივი მაუწყებელი რეიტინგების მთვლელებს არ ენდობა, - ამის შესახებ საზოგადოებრივი მაუწყებლის სამეურვეო საბჭოს თავმჯდომარე ირინა ფუტკარაძემ პარლამენტში, დარგობრივი ეკონომიკისა და ეკონომიკური პოლიტიკის კომიტეტის სხდომაზე განაცხადა, სადაც მაუწყებლის წლიური ანგარიში წარადგინა.

სხდომაზე დამოუკიდებელი დეპუტატი ნატო ჩხეიძე დაინტერესდა, საზოგადოებრივი მაუწყებელი ქართულ მაუწყებლებს შორის მერამდენეა რეიტინგით და რითია განპირობებული, რომ  "დიდი დაფინანსების პირობებში არ არის არც პირველი, არც მეორე, არც მესამე და არც მეოთხე". 

„საზოგადოებრივი მაუწყებლის ამოცანა ყოველთვის იყო, რომ ჰქონოდა ინფორმაცია ბაზარზე არსებული ტელევიზიების რეიტინგების სურათის შესახებ. გამომდინარე იქიდან, რომ საზოგადოებრივი მაუწყებელი ანგარიშვალდებულია მოსახლეობის წინაშე. 2005-2015 წლებში საზოგადოებრივი მაუწყებლის რეიტინგს კომპანია „თივიემარი“ ზომავდა, შემდეგ 2016-2017 წლებში „კანტარი“ შემოვიდა. ორივე მთვლელს ჰქონდა მკვეთრად განსხვავებული ციფრები... აქედან გამომდინარე, საზოგადოებრივი მაუწყებელი მთვლელებს ნაკლებად ენდობა. ამ ეტაპზე მაუწყებელს შემოყვანილი ჰყავს სტატისტიკოსები და მუშაობენ ამ მიმართულებით, რომ შემდგომი ნაბიჯები რა უნდა გადადგას საზოგადოებრივმა მაუწყებელმა. მოკლედ, რომ გითხრა, საზოგადოებრივი მაუწყებელი არცერთ მთვლელს არ ენდობა“, - განაცხადა ირინა ფუტკარაძემ.

ასეთი პასუხის მიუხედავად, ნატო ჩხეიძემ მაუწყებლის წარმომადგენელს დამატებით ჰკითხა, მაინც მერამდენეა საზოგადოებრივი მაუწყებელი იმ მთვლელების მონაცემებით, რომელსაც არხი არ ენდობა.

"მე-6 პოზიცია, მე-7 პოზიცია, მე-8 პოზიციაც არის... რეალურად, ჩვენ არ ვიცით რომელ ადგილს ვიკავებთ - ესაა მე-5, მე-12 თუ პირველი... როცა ნდობა არ არის, ვერ ვიგებთ“, - განაცხადა ფუტკარაძემ.

ნატო ჩხაიძე: თუ არ ენდობით არავის, მაშინ რაზე დაყრდნობით დაამატეთ გადაცემა „მასტერშეფის“ ბიუჯეტს ნახევარი მილიონი ლარი და ამბობთ, რომ იმიტომ დავამატეთ, რეიტინგულიაო? 

ირინა ფუტკარაძე: მაღალი რეიტინგი აქვს, რადგან ის არის სხვა პლატფორმებზეც, მაგალითად, ჩვენს იუთუბ არხზე და ბევრი მაყურებელი ჰყავდა. ესეც იყო ჩვენთვის ერთ-ერთი კრიტერიუმი.