ფეხსაცმელების მწარმოებელი კომპანია Skechers შემოსავლების ზრდაზე აცხადებს. პროდუქციაზე „შეღავათიანი ფასების“ გამო კომპანიას მაღალი გაყიდვების მაჩვენებლი აქვს და შემოსავლებით Nike-საც ეწევა.
ანალიტიკოსების შეფასებით, Skechers-ის თითო აქციის ღირებულება 15%-ით გაიზრდება 2020 წელს, ხოლო 2021 წელს - 12%-ით.
Skechers ყიდის სპორტულ ფეხსაცმელს, სანდლებსა და ჩექმებს და Nike-თან შედარებით უფრო ფართო ასორტიმენტი აქვს.
20 წლის განმავლობაში, კომპანია ჩამოყალიბდა როგორც ფეხსაცმლის მესამე გლობალური ბრენდი Nike-ის და Adidas-ის შემდეგ. Skechers-ის პროდუქციაზე ფასები 50-70 დოლარის ფარგელბში მერყეობს, რაც საკმაოდ დაბალია მის კონკურენტებთან შედარებით და აძლევს მას საშუალებას კონკურენცია გაუწიოს მსოფლიო გიგანტებს.