თბილისში ახალი მიკროავტობუსების შესასყიდად გამოცხადებულ ტენდერში მონაწილე კომპანია Hyundai-ია, რომელიც დედაქალაქის სატრანსპორტო კომპანიას H350-ის ტიპის 300 მიკროავტობუსის მიწოდებას სთავაზობს.
კომპანიის წარდგენილი წინადადების ღირებულება 30 მილიონი ლარია, შესაბამისად, ტენდერში ერთი მიკროავტობუსის ღირებულება 100,000 ლარს შეადგენს. შესყიდვის შემთხვევაში, მერია ამ მიკროავტობუსებს სარგებლობაში “თბილისის მიკროავტობუსს” გადასცემს, რომელიც დედაქალაქში მოქმედი კერძო სატრანსპორტო ოპერატორია. სატენდერო მოთხოვნების მიხედვით, ახალი მიკროავტობუსი 17 მგზავრზე უნდა იყოს გათვლილი.
24 აგვისტოს თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის სატენდერო კომისიამ კომპანიის მიერ წარდგენილი წინადადება განიხილა. სხდომის ოქმიდან ირკვევა, რომ შემსყიდველს Hyundai-ისთან ავტომობილის ტექნიკური პარამეტრების შესახებ არაერთი კითხვა აქვს, რის გამოც კომპანიას დამატებითი ინფორმაციის წარდგენა დაევალა. დოკუმენტებიდან ირკვევა, რომ წარმოდგენილ მიკროავტობუსებს, Hyundai-ს დაკვეთით, თურქული კომპანია Karsan-ი ამზადებს.
კერძოდ კი თბილისის სატრანსპორტო კომპანია დაინტერესებულია არის თუ არა ტენდერში წარდგენილი მიკროავტობუსი M2-ის სტანდარტის. კიდევ ერთი მოთხოვნილი ინფორმაცია ავტომობილის საწვავის ხარჯს უკავშირდება.
“სატენდერო კომისიის მიერ კომპანიების ოფიციალურ ვებ-გვერდებზე მოძიებულ და ტენდერის მოსამზადებელ ეტაპზე ბაზრის კვლევის ფარგლებში სს „ჰიუნდაი ავტო საქართველოს“ მიერ მოწოდებულ ინფორმაციებსა და სს „ჰიუნდაი ავტო საქართველოს“ მიერ სატენდერო წინადადებით შემოთავაზებული ავტობუსის Hyundai H350 (17+1 ადგილი) პარამეტრების დამადასტურებელ ინფორმაციად სისტემაში ატვირთულ და Hyundai Motor Company-ის გუნდის მენეჯერის/კომერციული ავტომობილის ექსპორტის გუნდი 1-ის დენი კიმის მიერ ხელმოწერილ წერილებში მოცემულ ინფორმაციებს შორის მნიშვნელოვანი შეუსაბამობები და განსხვავებები იწვევს საფუძვლიან ეჭვს სატენდერო წინადადებაში მოცემული პარამეტრების სისწორეთან მიმართებაში,”- ნათქვამია სატენდერო კომისიის სხდომის ოქმში.
თბილისის მერიამ მიკროავტობუსების შესყიდვის ტენდერი წელს ორჯერ შეაჩერა. ივლისში მიღებული გადაწყვეტილების მიხედვით, ხელახლა გამოცხადებული ტენდერის შეჩერების მიზეზი სატენდერო წინადადების აღწერილობაში ცვლილებების შეტანა გახდა, რასაც პოტენციურ მიმწოდებელთა შორის კონკურენცია უნდა გაეზარდა.
შეგახსენებთ, რომ მიკროავტობუსების შესყიდვაზე გამოცხადებული 29 მლნ-იანი ტენდერი აპრილის დასაწყისში შეჩერდა. მიზეზად ქვეყანაში არსებული ვითარება დასახელდა. ხელახლა ტენდერი 22 ივნისს გამოცხადდა, ახალი ტენდერით სატენდერო წინადადების მიღების დასრულება 3 აგვისტოს იგეგმებოდა.
მესამედ კი ტენდერი 15 ივლისს გამოცხადდა და მასში წინადადების მიღების ვადა 17 აგვისტოს ამოიწურა.
ნახეთ ყველა სიახლე
ყველა
რუსეთის გარდა, რომელ ქვეყნებთან აქვს საქართველოს 1-წლიანი უვიზო რეჟიმი? - სია
გიორგი კაკაურიძის თქმით, შესაძლოა, გარკვეულ თვეებში დეფლაცია დაფიქსირდეს
საქართველოში მოქმედი 15 ბანკიდან ორი ზარალზეა
საავტომობილო გზების დეპარტამენტი რიკოთის მაგისტრალის მშენებლობის შესახებ განცხადებას ავრცელებს
როდის აღდგება მოძრაობა რიკოთის გზაზე? - განმარტება
ლარი ზედმეტადაა გამყარებული - TBC Capital
გურამ ბაღდოშვილი ბაკურიანში რესტორანს ხურავს - მიზეზი
ტექინსპექტირების ცენტრის თანამშრომელი დააკავეს
ემიგრაციიდან საქართველოში დაბრუნებულებს პროექტებს დაუფინანსებენ - განცხადებების მიღება გრძელდება
1-ელი აპრილიდან ტაქსების რეფორმის მესამე ეტაპი იწყება
„დოლარი ნელ-ნელა თმობს თავის პოზიციებს” - ოთარ ნადარაია
ვის ეკუთვნის რუსთავში გახსნილი ნავთობგადამმუშავებელი ქარხანა?
„აგროჰაბი“ წელს ორ ახალ ფილიალს გახსნის
რომელ ქვეყნებში ჩახვალთ უვიზოდ ქართული პასპორტით? - ინტერაქტიული რუკა
მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდის ამოქმედებიდან 9 თვე გავიდა - რამდენი აბარებს გამოცდას?
თბილისში, მზის ენერგიაზე მომუშავე პირველი სახლი აშენდა - რა დაუჯდა მეპატრონეს ენერგოდამოუკიდებლობა?
“ზამთრის სეზონზე სვანეთში სტუმრებს არ ავიყვან” - "ტრეფიკ თრეველის" დამფუძნებელი
ქარელი-აგარა-ხაშური-სურამის გზაზე ტრანსპორტოს მოძრაობა იზღუდება
დეკემბერში დეფლაციაა მოსალოდნელი - TBC Capital
როგორც ჩანს, ლარმა თავის მოკლევადიან პიკს მიაღწია - თიბისი კაპიტალი