მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

TMT-ის პროდუქცია 15%-20%-ით გაძვირდა - „მწარმოებელს ფასის მომატება არ უხარია“

5f816881d457c
ვიქტორია მღებრიშვილი
10.10.20 13:45
1104
კასპის საკონსერვო კომბინატ TMT-ის პროდუქცია, რომელიც ქართულ ბაზარზე 2020 წლის დასაწყისიდან გამოჩნდა, პანდემიის პერიოდში 15%-20%-ით გაძვირდა. BM.GE-ისთან საუბრისას კომპანიის მმართველი პარტნიორი ზურაბ უჩუმბეგაშვილი აცხადებს, რომ Covid-19-ის გავლენით საწარმო არაერთი სირთულის წინაშე დადგა.

„პანდემიამ წარმოებაზე ძალიან ცუდი გავლენა იქონია, საგანგებო მდგომარეობის გამოცხადების პერიოდი იმ დროს დაემთხვა, როდესაც სხვადასხვა ბოსტნეულის თუ ხილის მოსავლიანობა იყო, რამაც პრობლემები შექმნა, რადგან მაგალითისთვის, ადამიანები ვერ მიდიოდნენ ჯონჯოლის და ეკალას მოსაგროვებლად და ჩვენ ამის გამო, ფაქტობრივად, მოთხოვნა ვერ დავიკმაყოფილეთ, რადგან გასული წლებიდან გამომდინარე, ვიცოდით, რომ ნედლეულზე მოთხოვნა გაცილებით დიდი იყო“, - განაცხადა ზურაბ უჩუმბეგაშვილმა.

გარდა ამისა, მისი თქმით, ლარის გაუფასურებამ მწარმოებელი იძულებული გახადა, პროდუქტი გაეძვირებინათ.

„წარმოებაში შაქარი, მარილი, ქილა, ხუფი - ყველაფერი იმპორტირებულია, შესაბამისად, ლარის გაუფასურებამ ამ მხრივ ძალიან იმოქმედა, რაც პროდუქციის ფასზე აისახა. ჩვენს პროდუქტზე ფასები 15-20%-ით გავზარდეთ, რადგან ყველაფერი გაძვირდა, მატერიალური დანახარჯებიც გაიზარდა. ძნელია,  ქართველ მომხმარებელს ბოსტნეულის კონსერვს რომ 5 ლარად მიჰყიდი, მაგრამ სხვა გამოსავლი არ გვაქვს. მწარმოებელს ფასის მომატება არ უხარია, მას უხარია გაყიდვა და შესაბამისი მოგების მიღება, გაზრდილი ფასი კი ნიშნავს  შემცირებულ რეალიზაციას ყველა სფეროში“, - ამბობს მეწარმე.