მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია მიზნობრივ ბაზრებზე მარკეტინგულ კამპანიებს აგრძელებს

6151b814d231e
ინგა მურუსიძე
27.09.21 23:30
375
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ქვეყნის ცნობადობისა და ტურისტულად მიმზიდველი ადგილების აქტიურ კამპანიებს აგრძელებს.

როგორც bm.ge-ს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციიდან აცნობეს, 2021 წელს ადმინისტრაციამ საერთაშორისო პლატფორმა, Culture Trip-ზე მასშტაბური მარკეტინგული კამპანია დაიწყო. საქართველოს საიმიჯო ინფორმაციის გავრცელება 28 მაისიდან 7 სექტემბრის ჩათვლით მიმდინარეობდა, საფრანგეთში; გერმანიაში; ბალტიის ქვეყნებში; ისრაელში; საუდის არაბეთსა და არაბეთის გაერთიანებულ საამიროებში. საერთაშორისო პლატფორმა Culture Trip-ზე ქვეყნის პოპულარიზაციის მიმართულებით განსაკუთრებული ყურადღება დაეთმო სათავგადასავლო, ეკო და აგრო ტურიზმს, ღვინოს და გასტრონომიას. კამპანიის ფარგლებში სოციალურ ქსელებში (FB, Instagram; Twitter) საქართველოს საიმიჯო ფოტო მასალა განთავსდა, მომზადდა 9 სტატია, სოციალურ ქსელებში ე.წ. ჩვენების (Impressens ) რაოდენობამ 5,590,000 შეადგინა.

"ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ მსოფლიოში ერთ-ერთ უდიდეს ტურისტულ გამოფენაში ITB Berlin მიიღო მონაწილეობა, სადაც საქართველო გამოფენის პარტნიორი ქვეყნის სტატუსით წარდგა სათავგადასავლო და მდგრადი ტურიზმის მიმართულებით. მადრიდის საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენა FITUR-ზე კი საქართველო პარტნიორი ქვეყნის სტატუსით იყო წარმოდგენილი. ორივე გამოფენაზე საქართველო სპეციალური სტატუსით მონაწილეობდა, რაც განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია საქართველოს ცნობადობის ამაღლების, ქვეყნის იმიჯის განმტკიცებისა და ტურისტული პროდუქტების პოპულარიზაციისათვის საერთაშორისო ბაზარზე.

ტურიზმის ადმინისტრაცია წელს მონაწილეობს დუბაი ექსპოსა და ბარსელონის საერთაშორისო გამოფენებში, რაც ხელს შეუწყობს ტურისტული ნაკადების გაზრდას როგორც ესპანეთიდან, ასევე სპარსეთის ყურის ქვეყნებიდან", - ნათქვამია ადმინისტრაციის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.