მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

„ვთხოვ ბათუმის მერს, დაინტერესდეს ვინ გააკეთებს ავტობუსების ინსპექტირებას“ - მესხიშვილი რეფორმის ხარვეზებზე

63e120b564f30
თათია ჩაფიჩაძე
07.02.23 21:29
624
საქართველოს ავტომობილების ინსპექტირების ცენტრების ასოციაციის პრეზიდენტის დავით მესხიშვილის შეფასებით, ტექინსპექტირების რეფორმის მთავარი გამოწვევა კონტროლის არარსებობაა. როგორც მესხიშვილმა „საქმიანი დილის“ ეთერში განაცხადა, რეფორმის გამართვისთვის აუცილებელია სახმელეთო ტრანსპორტის სააგენტომ ბაზარზე ამ მხრივ არსებულ ვითარებაზე პასუხისმგებლობა აიღოს.

„მაშინ, როდესაც 200 ათასით გაიზარდა ავტომობილების რიცხვი, ტექინსპექტირების ცენტრების გეოგრაფიული ხელმისაწვდომობა, მაგალითად ხულოში, შუახვეში და ქედაში კვლავ პრობლემად რჩება. „გრინვეი“ სამ მოძრავ ხაზს ფლობს და ეს სამივე ხაზი უძრავად არის ახალციხეში და ხელვაჩაურში. ამით გამოუსწორებელი ზიანი ადგას ამ რეფორმას, იმიტომ რომ ხულოში მაცხოვრებელმა რამდენიმე კილომეტრი უნდა გაიაროს ზედმეტად, რომ მომსახურება მიიღოს, ნაცვლად იმისა, რომ მათ შეღავათი ჰქონდეთ.

ვთხოვ ბათუმის მერს, დაინტერესდეს ვინ გააკეთებს ავტობუსების ინსპექტირებას ბათუმში, აღმოაჩენთ რომ ეს შეიძლება გააკეთოს მოძრავმა ხაზმა, რომელიც ხვალ ხულოში იქნება. ამას ბათუმის ინსპექტირების ცენტრი უნდა აკეთებდეს და ეს დღეს ასე აღარ არის. მონიტორინგი მთავარი გამოწვევაა, ინსპექტირების ცენტრები მონიტორინგს საჭიროებს. რეკლამებს ვუსმენ ხოლმე და ყურს მჭრის წინადადება „ინსპექტირება უმარტივესად,“ რადგან, თუ უმარტივესად ხდება კორუფციის ნიშნებია, თუ რეგლამენტით ხდება, მაშინ მომხმარებელს ატყუებენ და ეს პრობლემები არსებობს ამ სისტემაში.

პრობლემაა, რომ ერთი კომპანია შეიძლება ფლობდეს გარკვეულ უპირატესობებს სხვა კომპანიებთან მიმართებაში. მაგალითად, თბილისში გადაიტანოს ინსპექტირების ხაზი, რომელიც უძრავი ხაზია და აქციოს მოძრავად, ანუ ჩვენ გვაქვს პარადოქსული სიტუაცია, როცა მოძრავი ხაზი უძრავია და უძრავმა დაიწყო მოძრაობა. ეს ყველაფერი გამომდინარეობს იქიდან, რომ პროცესზე მონიტორინგი არ არის სათანადო. გვსმენია, რომ სახმელეთო ტრანსპორტის სააგენტომ შეიძლება მიიღოს ეს ფუნქცია, ეს გარდაუვალი აუცილებლობა უნდა იყოს და მხარს დავუჭერთ, რადგან ბიზნესი უნდა იყოს თანაბარ პირობებში, ეს სფერო არ არის მარკეტი და რესტორანი, სადაც კლიენტის მოსაზიდად შეჯიბრი უნდა გაიმართოს", - განაცხადა მესხიშვილმა.