"როცა ქვეყანაში არ არსებობს უსაფრთხოდ გადაადგილების პირობები, იქნება ეს ქვეითად მოსიარულე თუ მძღოლი. როდესაც არ არის გზები სწორად დახაზული, არც ცენტრალურ და მით უფრო, მეორად ქუჩებზე და როდესაც ქვეყანა უსაფრხოების ელემენტარულ პირობებს ვერ აკმაყოფილებს, ამ დროს ქვეით, ე.წ. „ტურისტულ“ პატრულებში ინვესტიციის განხორციელება სრულიად უადგილო მეჩვენება",– აცხადებს ცოტნე ჯაფარიძე.
მისი თქმით, როდესაც არსებობს ქალაქში პატრული და ასევე სტრუქტურა, რომელიც უნდა იცავდეს მოქალაქეებისა და ტურისტების წესრიგსა და უსაფრთხოებას, და ასრულებდეს დაკისრებულ მოვალეობას, დამატებითი, ტურისტული პატრულის ამოქმედების საჭიროება გაურკვეველია.