კომპანია GDB-ის დამფუძნებელი ივა ჭყონია, რომელსაც სალათის ფურცლები რუსეთში ექსპორტზე გააქვს, საბაჟო გამშვებ პუნქტებზე არსებულ რიგზე საუბრობს, რის გამოც პროდუქციის ექსპორტს ვერ ახერხებს. როგორც მან "საქმის კურსში" თქვა, რამდენიმე დღეა პროდუქციით დატვირთული სატვირთო მანქანები ნატახტარშია გაჩერებული.
ივა ჭყონიას შეფასებით, ქვეყანა სატრანსპორტო დერეფანში გაზრდილ ტვირთბრუნვას სრულიად მოუმზადებელი შეხვდა, რის გამოც საექსპორტო პროდუქცია მათ შორის, მალფუჭებადი სურსათი, დღეების განმავლობაში საბაჟო გამშვებ პუნქტებზეა გაჩერებული.
“რუსეთ-უკრაინის ომის გამო შექმნილი ვითარების გათვალისწინებით, ეს სიტუაცია რომ შეიქმნებოდა, ამის შესახებ ინფორმაცია უნდა ჰქონოდათ, მაგრამ სამწუხაროდ, რეალობა მივიღეთ ის, რასაც ვუყურებთ. ეს რა თქმა უნდა, ძალიან მძიმედ დაარტყამს არა მხოლოდ ფერმერებს, არამედ ქვეყნის ეკონომიკას.
ჩემს შემთხვევაში, 3 მანქანა და 30 ტონა საქონელია გაჩერებული და უახლოეს დღეებში, კიდევ 10 სატვირთო მანქანა უნდა წავიდეს. ეს მანქანები წინა კვირის პარასკევიდან ნატახტარში დგანან. ტვირთის ჯამური ღირებულება, დაახლოებით, 150 ათასი დოლარია”, - აცხადებს ივა ჭყონია.
მისივე თქმით, წითელი ხიდის საბაჟო გამშვებ პუნქტზე ასეულობით ტრაილერია გაჩერებული.
"ჩემი ინფორმაციით, წითელ ხიდზე, ამ დროისთვის, 600 მანქანაა გაჩერებული, ლარსზე საუბარიც არ არის, იქ უარესი მდგომარეობაა. ზოგადად, მოზღვავებულია სატვირთო მანქანები, რადგან ერთ-ერთი სატრანზიტო გზა ვართ. ეს ვითარება რეალურად გვაჩვენებს თუ რამდენად მოუმზადებლები ვართ. რაზე ვსაუბრობთ, რა ლოგისტიკური ჰაბი?! ინფრასტრუქტურულად სრულად მოუწესრიგებლები ვართ. სარკინიგზო გადაზიდვები ჩვენ არ გვაქვს, ღრმაწყლოვანი პორტი უნდა აშენებულიყო, გზები… ძალიან მძიმე ვითარებაა. ეს ყველაფერი სამწუხაროდ, ცუნამივით მობრუნდება, რადგან პირდაპირი მნიშვნელობით დაარტყამს ყველა იმ ფერმერსა და მწარმოებელს, რომელთაც მალფუჭებადი პროდუქტი გააქვთ ექსპორტზე”, - ამბობს ივა ჭყონია.
მისივე თქმით, ქართული მხარე გამშვები პუნქტების გაუმართავ მუშაობას რუსეთის მიერ წარმოებულ სარემონტო სამუშაოებსაც უკავშირებს, რის გამოც დღეში 200-250 მანქანაზე მეტის გატარება ვერ ხდება. მოთხოვნა კი მისი ინფორმაციით, 2-3-ჯერ მეტია.
აღსანიშნია, რომ რამდენიმე დღის წინ გაჩერებული ტრაილერების კოლონის კადრები "Forbes კვირამაც" გადაიღო.
BM.ge შემოსავლების სამსახურს უკვე დაუკავშირდა და მათ პოზიციას მიღებისთანავე შემოგთავაზებთ.
ნახეთ ყველა სიახლე
ყველა
ლარი ზედმეტადაა გამყარებული - TBC Capital
გურამ ბაღდოშვილი ბაკურიანში რესტორანს ხურავს - მიზეზი
ტექინსპექტირების ცენტრის თანამშრომელი დააკავეს
ემიგრაციიდან საქართველოში დაბრუნებულებს პროექტებს დაუფინანსებენ - განცხადებების მიღება გრძელდება
“ტრეფიკ თრეველის” დამფუძნებელი ცოტნე ჯაფარიძე გუდაურში დააკავეს
1-ელი აპრილიდან ტაქსების რეფორმის მესამე ეტაპი იწყება
„დოლარი ნელ-ნელა თმობს თავის პოზიციებს” - ოთარ ნადარაია
ვის ეკუთვნის რუსთავში გახსნილი ნავთობგადამმუშავებელი ქარხანა?
„აგროჰაბი“ წელს ორ ახალ ფილიალს გახსნის
რომელ ქვეყნებში ჩახვალთ უვიზოდ ქართული პასპორტით? - ინტერაქტიული რუკა
ჩინეთის უმდიდრესმა ბიზნესმენმა ქონების 93% დაკარგა
მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდის ამოქმედებიდან 9 თვე გავიდა - რამდენი აბარებს გამოცდას?
თბილისში, მზის ენერგიაზე მომუშავე პირველი სახლი აშენდა - რა დაუჯდა მეპატრონეს ენერგოდამოუკიდებლობა?
ხელფასები ორჯერ გავზარდეთ, თუმცა კადრების გადინება მაინც მაღალია - „კულას“ დირექტორი
“ზამთრის სეზონზე სვანეთში სტუმრებს არ ავიყვან” - "ტრეფიკ თრეველის" დამფუძნებელი
ქარელი-აგარა-ხაშური-სურამის გზაზე ტრანსპორტოს მოძრაობა იზღუდება
დეკემბერში დეფლაციაა მოსალოდნელი - TBC Capital
როგორც ჩანს, ლარმა თავის მოკლევადიან პიკს მიაღწია - თიბისი კაპიტალი
ბიზნესმენი რომან ფიფია საჯარო განცხადებას ავრცელებს
ქუთაისიდან სვანეთისკენ გვირაბი თუ გაკეთდა, მესტია შვეიცარიის დონის კურორტი გახდება - გურჩიანი