მინდა გითხრათ, რომ მიუხედავად სისტემურ და ფაქტიურ დონზე მძიმე ფინასნური მდგომაროებისა, მიუხედავად იმისა, რომ ბიუჯეტი პერიოდულად კვლავ დეფიციტური გვაქვს და ხელგაშლილობას ან ხარჯების ოპტიმიზაციაზე საუბარი არ მიდის, საქართველო აგრძელებს შინ თუ გარეთ ყველას გაოცებას და ამის დასტურია, 2019 წლიდან მოყოლებული დღემდე, საქართველოში 17 მცირავი ობიექტი, ანუ იახტები და კატერები გაიყიდა. პროდუქციის ანუ, საქართველოსთვის წარმოებული იახტების და კატერების საწყისი ფასი 300-400 ათასი ევროა და ის იახტის ზომიდან გამომდინარე ცხადია მზარდია.
მე როგორც ვხდები, მოთხოვნაც მზარდია საქართველოში იახტების ზომებთან ერთად და ამიტომაც, მივაკიითხე კომპანია Azimut Yachts საქართველოს, რომელსაც სწორედ 2019 წლის შემდგომ საქართველოში ჯამში 17 მცურავი ობიექტი, მათ შორის იახტა და კატერი გაყიდა. Azimut Yachts საქართველოს წარმომადგენლობის ხელმძღვანელი გიორგი ჩიკვაიძე forbes-სთვის ჩაწერილ ინტერვიუში აღნიშნავს, ამ გაყიდვების მაჩვენებელმა კომპანიის მენეჯმენტის მოლოდინსაც კი გადააჭარბა და მყიდველები ძირითადა, ბიზნესის, საშუალო და მსხვილი ბიზნესის წარმომადგენელბი არიან.
მე როგორც ვხდები, მოთხოვნაც მზარდია საქართველოში იახტების ზომებთან ერთად და ამიტომაც, მივაკიითხე კომპანია Azimut Yachts საქართველოს, რომელსაც სწორედ 2019 წლის შემდგომ საქართველოში ჯამში 17 მცურავი ობიექტი, მათ შორის იახტა და კატერი გაყიდა. Azimut Yachts საქართველოს წარმომადგენლობის ხელმძღვანელი გიორგი ჩიკვაიძე forbes-სთვის ჩაწერილ ინტერვიუში აღნიშნავს, ამ გაყიდვების მაჩვენებელმა კომპანიის მენეჯმენტის მოლოდინსაც კი გადააჭარბა და მყიდველები ძირითადა, ბიზნესის, საშუალო და მსხვილი ბიზნესის წარმომადგენელბი არიან.