მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ

ბაზარზე რუსული და ჩინური კომპანიების წილი იზრდება

რუსულმა და ჩინურმა ონლაინ მაღაზიებმა შეიძლება ქართული e-commerce-ის დიდი ნაწილი ჩაყლაპოს - ელექტრონული კომერციის ასოციაცია ბაზარზე მნიშვნელოვან გამოწვევად უცხოური ონლაინ მაღაზიებისგან მზარდ კონკურენციას ასახელებს. თამარ გოგოლაშვილის თქმით, ადგილობრივ ბაზარზე არაჯანსაღი გარემოა, ბაზარზე ოპერირებენ როგორც რუსული, ისე ჩინური ონლაინ მაღაზიები, კონკურენცია კი იმდენად მზარდი და ყოვლისმომცველია, რომ ფაქტობრივად მალე, შეიძლება ბევრი ქართული ონლაინ მაღაზია დაიხუროს.

გამოწერეთ ჩვენი სიახლეები

მიიღეთ დღის მთავარი სიახლეები