BMG & Jeep Georgia წარმოგიდგენთ #BMGDRIVE-ს:
- „ნინჩო ეგაძის დიზაინის ინსტიტუტი“;
- მნიშვნელოვანია თუ არა აკადემიური განათლება იმისთვის, რომ იყო კარგი მარკეტერი?
- რა არის ბრენდი? - ნინჩო ეგაძის მოსაზრება;
- „ღიაობას თან სდევს “ჭუჭყი”, პრობლემები, ყველა არ არის მზად რეალობა მიიღოს“;
- „საქართველოს ბრენდზე, პირველ რიგში ჩვენს მოქალაქეებს უნდა მოვუყვეთ“
#BMGDRIVE-ის მგზავრი: ნინჩო ეგაძე - მარკეტინგის და სტრატეგიული კომუნიკაციების სპეციალისტი, დიზაინ ინსტიტუტის დამფუძნებელი;
ავტორები: ბექა ბაციკაძე, გურამ ხუნდაძე, კაკი პაიჭაძე