BMG & Hyundai Auto Georgia წარმოგიდგენთ #BMGDRIVE-ს:
- „შემცირებული ადგილობრივი ექსპორტი და გამოწვევები“;
- “ბრენდულ პროდუქციას ყველაზე დიდი მოგების მარჟა აქვს, ამისთვის კი EU-ს ბაზარი უალტერნატივოა საქართველოსთვის“;
- „ექსპორტის რადიუსი“;
- „მიმდინარე ეტაპზე დონორების უამრავი პროექტი შეჩერებულია“;
- „ბევრმა დონორმა გადაწყვიტა, რომ არ მოხდეს სახელმწიფო სტრუქტურების დაფინანსება“;
- „ჩვენ არ გვინდა ჰუმანიტარული დახმარების მიღება“;
- „მოხდეს კანონების უკუქცევა, რომელმაც შეაჩერა ევროინტეგრაცია“;
- "ჩვენ ცოდნის და მომსახურების ექსპორტი გვჭირდება“
#BMGDrive-ის მგზავრი: გვანცა მელაძე - ექსპორტის განვითარების ასოციაციის გამგეობის წევრი
ავტორები: ბექა ბაციკაძე, საბა ხუციაშვილი, კაკი პაიჭაძე