BMG & Hyundai Auto Georgia წარმოგიდგენთ #BMGDRIVE-ს / 14.09.2024
- „ფეხბურთი, ბრენდინგი, საქართველო“;
- „EURO 2024 -ზე ერთი გასვლით ქვეყანამ იმხელა ცნობადობა აკრიფა, რაც რაგბმა 20 წელიწადი აგროვა“;
- „ფეხბურთი, ბრენდინგი, საქართველო“;
- „სპორტში ჩადებული ინვესტიცია არის ქვეყნის ბრენდინგში ჩადებული ფული“;
- „საფეხბურთო კლუბის ბრენდად ქცევა შედეგების გარეშე წარმოუდგენელია“;
- „ხორვატიის სპორტული ბრენდი“;
- „კრეატიული და საკომუნიკაციო ინდუსტრია საქართველოში“;
- „კრეატიულ ინდუსტრიაში, მეტი კომპეტენციაა საჭირო“;
- „ბრენდინგი ძალიან გრძელვადიანი საქმეა“;
- ბრენდინგი იწყება კომპანიის შიგნით, თანამშრომელი უმნიშვნელოვანესია!“
- „მუდმივ განვითარებაში მყოფი“;
#BMGDRIVE-ის მგზავრი: ალექსი ჩიქოვანი - „LIVE Branding”, დამფუძნებელი და დირექტორი;
➡ავტორები: ბექა ბაციკაძე, ედგარ ყაზახაშვილი, კაკი პაიჭაძე;