მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

ბრენდების “ომი” EURO 2024-ზე

სპორტი დროთა განმავლობაში დიდ მარკეტინგად გადაიქცა და ამის საუკეთესო გამოვლინება სანაკრებო ტურნირებია, სადაც სხვადასხვა სპორტული სამოსის ბრენდები ერთმანეთს ხარისხითა და რაოდენობით ეჯიბრებიან. გამონაკლისი არც ევრო 2024 იყო, სადაც კვლავ ვიხილეთ უდიდესი ამერიკულ-გერმანული ბრენდების დაპირისპირება. თუ რომელი სპორტული სამოსების ორგანიზაციების დომინაციით ჩაიარა ევრო 2024-მა?

გამოწერეთ ჩვენი სიახლეები

მიიღეთ დღის მთავარი სიახლეები