საერთაშორისო საკონსულტაციო კომპანია MOTT MACDONALD-ის წარმომადგენელი მარკ სელინი ამბობს, რომ საუკეთესო პრაქტიკა აჩვენებს, რომ აღნიშნული გადაწყვეტილება კარგი იდეა არ არის. მისი თქმით, მას შემდეგ რაც დედაქალაქში უფრო დიდი ტევადობის ავტობუსები შემოვა და საავტობუსე ზოლებში მოძრაობას დაიწყებს ტაქსებთან მიმართებით მიღებული გადაწყვეტილების გადახედვის საჭიროება დადგება.
“მთავარი რისკი არის ის რომ ავტობუსების ზოლებში ტაქსების დაშვებამ შეიძლება საზოგადოებრივი ტრანსპორტის შეფერხება გამოიწვიოს. მას შემდეგ კი რაც ქალაქში უფრო მეტი ავტობუსი გამოჩნდება, რომელიც ავტობუსის ზოლში ივლის შეფერხებები უფრო მეტი იქნება. ამ კუთხით შეფერხება კი არ არის კარგი, რადგან ავტობუსს ბევრი ადამიანი გადაჰყავს.
პრაქტიკა აჩვენებს, რომ ეს არ არის კარგი იდეა და მას შემდეგ, რაც ავტობუსის ზოლებში 18 მეტრიანი ავტობუსები გამოჩნდებიან ეს საკითხი შესაძლოა კიდევ ერთხელ საჭიროებდეს გადახედვას, თუმცა ეს პოლიტიკური გადაწყვეტილებაა.”-ამბობს MOTT MACDONALD-ის წარმომადგენელი მარკ სელინი.
ცნობისთვის, MOTT MACDONALD თბილისის მერიასთან უკვე წლებია თანამშრომლობს, ერთ-ერთი ბოლო სტრატეგიული დოკუმენტი, რომელიც საკონსულტაციო კომპანიამ მოამზადა თბილისის ავტობუსების განვითარებას ეხებოდა. დოკუმენტის პრეზენტაცია დღეს თბილისის საკრებულოში შედგა.
ცნობისთვის, MOTT MACDONALD თბილისის მერიასთან უკვე წლებია თანამშრომლობს, ერთ-ერთი ბოლო სტრატეგიული დოკუმენტი, რომელიც საკონსულტაციო კომპანიამ მოამზადა თბილისის ავტობუსების განვითარებას ეხებოდა. დოკუმენტის პრეზენტაცია დღეს თბილისის საკრებულოში შედგა.