euronews-ის ცნობით,უკანასკნელი კვლევები და ტენდენციები აჩვენებს, რომ ევროპელებს ამ შობას ნაკლების დახარჯვა სურთ და მზად არიან, მეორადი საჩუქრები იყიდონ.
ონლაინ განცხადებების ჯგუფის Adevinta-ს ახალი კვლევის მიხედვით, ევროპაში მეორადი ბაზრების ტრაფიკი გაიზრდება, რაც გამოწვეულია მომხმარებლის გადაწყვეტილებით, შეამცირონ სადღესასწაულო ხარჯები.
ჯგუფის გამოკითხვამ, რომელშიც 5 000 ევროპელი მომხმარებელი მონაწილეობდა ბელგიაში, საფრანგეთში, გერმანიაში, იტალიაში, ნიდერლანდებსა და ესპანეთში, აჩვენა, რომ რესპონდენტთა ნახევარი საშობაოდ ნაკლების დახარჯვას აპირებს. მიზეზი ცხოვრების გაზრდილი ხარჯის ზრდა და მდგრადი შოპინგის ხელშეწყობაა.
კომპანიამ, რომელიც ითვლის მეორად ევროპულ რეკომერციულ ბაზრებს, როგორიცაა ფრანგული leboncoin, გერმანული Kleinanzeigen (DE) და ესპანური Milanuncios, ასევე აღმოაჩინა, რომ ევროპელი მომხმარებლების 64% ამ სადღესასწაულო პერიოდში მეორად ყიდვას განიხილავს.
როგორია არასასურველი საჩუქრების ბედი?
არასასურველი საჩუქრები სადღესასწაულო პერიოდის ერთ-ერთი სამწუხარო ასპექტია. მომხმარებელთა ორი მესამედი აცხადებს, რომ მათ მიიღეს ახალი საჩუქარი, რომელიც მათ არ გამოუყენებიათ ან უბრალოდ არ მოეწონათ. ამასთან, გამოკითხულთა მხოლოდ 6% ამბობს, რომ არასასურველი ნივთები გადაყარეს.
მიუხედავად იმისა, რომ 28%-მა იცოდა, არასოდეს გამოიყენებდა, ნივთები შეინახა. მეოთხედზე ნაკლებმა 23%-მა კი, არასასურველი ნივთები ინტერნეტით გაყიდა.