დიდი ბრიტანეთის ცნობილმა ბრენდმა Next-მა და აშშ-ს მოდის გიგანტმა Gap-მა ხელშეკრულება გააფორმეს, რომელიც Gap-ს დიდი ბრიტანეთის ბაზარზე დარჩენაში დაეხმარება. ამის შესახებ ინფორმაციას BBC-ი ავრცელებს.
გამოცემა წერს, რომ გარიგების საფუძველზე ამერიკული ბრენდი შეძლებს ისარგებლოს როგორც Next-ის ონლაინ გაყიდვების პლატფორმით, ასევე Next-ის ბრენდის მაღაზიებში Gap-ისთვის გამოყოფილი სივრცეებით.
ცნობისთვის, Gap-ი აშშ-ში 1969 წელს დაფუძნდა, რომელმაც დიდ წარმატებას ქვეყანაში მალე მიაღწია, ხოლო მსოფლიო ცნობადობა 1990 წლიდან მოიპოვა.
აღსანიშნავია, რომ Gap-მა ბრიტანეთში პირველი მაღაზია 1987 წელს გახსნა. 2013 წლისთვის ბრენდის მაღაზიათა რიცხვმა ქვეყანაში 123 მიღწია.