გრინვეის ახალ კამპანია, რომლის მიზანიცაა, ბუნებრივად შეცვალოს ადამიანების ცნობიერება, შექმნას ავტომობილის ტექინსპეტირების კულტურა, დაამკვიდროს ცოდნა ტექინსპექტირების შესახებ და აქციოს ის არა სავალდებულო, არამედ მაღალი სოციალური პასუხისმგებლობის სიმბოლოდ, აგრეთვე ერთმანეთისა და სხვების უსაფრთხოების გარანტად. გამოცდილებით, ცოდნითა და მისწრაფებებით „გრინვეიმ“ კამპანია და საკუთარი ხედვა სლოგანში „სწორ გზას ადგახარ“ გააერთიანა.
სტუმარი: თეონა ჭკადუა - "გრინვეი საქართველოს" კომერციული დირექტორი;