საქართველოში მოქმედ საწარმოებს ინტერნეტთან წვდომა აქვთ, თუმცა სოციალურ მედიას ნაკლებად იყენებენ. საქსტატმა 2021 წლის მონაცემები გამოაქვეყნა, რომელიც ასახავს საინფორმაციო-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენების ტრენდს საწარმოებში. რიცხვები აჩვენებს, რომ საწარმოთა 84%-ს აქვს წვდომა ინტერნეტთან, თუმცა კომპანიების 63% არ იყენებს სოციალურ მედია პლატფორმებს ან იყენებს მხოლოდ ფასიანი რეკლამებისთვის. ქართული ბიზნესი არც ინოვაციებით გამოირჩევა - საქსტატის ინფორმაციით, გასულ წელს საწარმოთა მხოლოდ 6%-მა შემოიტანა ბაზარზე ახალი ან გაუმჯობესებული საქონელი, ხოლო იმ საწარმოთა წილი, რომლებმაც ამ პერიოდში დანერგეს ახალი ან არსებითად გაუმჯობესებული მომსახურება, 5.4% იყო. რატომ ვერ აუწყო ფეხი ქართულმა ბიზნესმა საერთაშორისო ტრენდს?
სტუმარი: ქეთი მეფარიშვილი - საერთაშორისო ფინტექ კომპანია „ტვინოს“ აზიის რეგიონალური მენეჯერი;