სავაჭრო ცენტრებში მომხმარებელთა რაოდენობამ 2019 წლის მაჩვენებელს გადააჭარბა. მოლების წარმომადგენლები აცხადებენ, რომ ტურისტების მზარდი ნაკადების ფონზე ზაფხული ამ თვალსაზრისით განსაკუთრებით აქტიური იყო.
„ისთ ფოინთის“ ინფორმაციით, კვირის დღეებში მომხმარებელთა რაოდენობა 20-22 ათასი, უქმეებზე კი 25 ათასამდე იზრდება. როგორც სავაჭრო ცენტრის მარკეტინგის ხელმძღვანელი თეიკო ლომინაძე აცხადებს, საერთო რაოდენობის 30% ტურისტებზე მოდის, რომელთა საშუალო დანახარჯები ადგილობრივზე გაცილებით მაღალია.
„ტენდენცია, რომელსაც ვუყურებთ ძალიან პოზიტიურია, საგრძნობლად დიდია ტურისტების წილი. ზუსტი ციფრების თქმა გამიჭირდება, თუმცა მათი წილი დაახლოებით 30%-ია, რაც ბიზნესისთვის საკმაოდ დიდ რიცხვს წარმოადენს, რადგანაც როგორც წესი, მათი დანახარჯები ადგილობრივებთან შედარებით გაცილებით მაღალია. მალე შევძლებთ ვთქვათ, რომ პანდემია დავამარცხეთ და ბიზნესი ძალიან სწრაფი ტემპებით იწყებს გამოჯანმრთელებას", - განაცხადა „ისთ ფოინთის“ მარკეტინგის ხელმძღვანელმა თეიკო ლომინაძემ.
გასულ წელთან შედარებით 26%-ით გაიზარდა მომხმარებელთა რიცხვი თბილისი მოლშიც. როგორც პრესსამსახურის წარმომადგენელმა BMG-ის განუცხადა, მათი 30%-იც არარეზიდენტებზე ნაწილდება.