Hospitality Projects-ის დამფუძნებლის ვალერი ჩეხერიას მოსაზრებით, სასტუმროს სფეროში კადრების მოტივაცია ყოველთვის რთული დასაგეგმი იყო.
როგორც მან გადაცემა #BMGDRIVE -ში განაცხადა, დაწინაურების პერსპექტივის გაჩენა და შესაბამისი ანაზღაურება თანამშრომლების შენარჩუნების ერთ-ერთი გზაა.
„სასტუმროს სფეროში კადრების მოტივაცია ყოველთვის რთული დასაგეგმი იყო. ბრენდებმა ქსელების შექმნა, ამიტომ დაიწყეს, რომ თანამშრომლებისთვის მოტივაცია მიეცათ. მაგალითად ჩემ ბრენდს დიდი ქსელი აქვს და თუ ჩემთან შენ დღეს მიმტანი ხარ შეგიძლია, რომ ხვალ სხვა ექსელში სუპერვაიზერი იყო. პირობითად, ზეგ მენეჯერი გახდე და ა.შ. ამიტომ ბრენდებმა და დიდმა ქსელებმა ამ მოტივაციის ამაღლება თავის დროზე შეძლეს.
კადრის მოტივაცია ის არის, რომ შესაბამისი ანაზღაურება ჰქონდეს. საკმაოდ დამღლელი სფეროა სერვისი“, - ამბობს Hospitality Projects-ის დამფუძნებლის ვალერი ჩეხერია.