პლატფორმა, რომელიც სადისტრიბუციო კომპანიებს და ჰორეკა სექტორს ერთმანეთთან აკავშირებს. „კენგურუ“ სულ რამდენიმე კვირის წინ ამოქმედდა და ამ დროის მონაგარი 70 მომწოდებელი და 50 ზე მეტი კლიენტია. კომპანიაში ამბობენ, რომ მათი შეთავაზება ბაზარზე გაჩენილ მოთხოვნებს პასუხობს და არსებულ ძველ პრაქტიკასთან შედარებით მათი შეთავაზება რესურსის დაზოგვის შესაძლებლობასაც იძლევა. რას წარმოადგენს კენგურუ და კონკრეტულად რაშია ინოვაციურობის კომპონენტი რომლის საფუძველზეც სტარტაპერებმა პროექტის განხორციელებისთვის GITA-ს 150 000 ლარიანი გრანტი მიიღეს?
სტუმარი: ლუკა ხუნდაძე - Kangaru-ს თანადამფუძნებელი;