სამშენებლო სარემონტო მასალების კომპანია ზოდი, საქართველოს ბაზარზე 17 წლიანი წარმატებული ოპერირების შემდეგ, 2024 წელს ახალი სტრატეგიით, განახლებული ლოგოთი და ვიზუალით იწყებს. ცვლილებები გუნდში დაგროვილმა გამოცდილებამ და სიახლეებისკენ სწრაფვამ განაპირობა. შესაბამისად, შეიქმნა კომპანიისთვის განსხვავებული ხედვის დოკუმენტი, რითაც კომპანია ბაზარზე, სულ სხვა მესიჯბოქსით და განახლებული ვიზუალით გააგრძელებს პოზიციონირებას.
სტუმრები: ნინო დვალიძე - "ზოდის" აღმასრულებელი დირექტორი;
ნაზი მაზანიშვილი - "ზოდის" მარკეტინგის სამსახურის ხელმძღვანელი;