“მხოლოდ მარტში 120-მა არაქსელურმა მარკეტმა შეაჩერა მუშაობა” - ინფორმაციას მაღაზიათა ასოციაცია ავრცელებს. ქართულ მაღაზიათა ასოციაციის დამფუძნებელი ლუკა ჭელიძე ამბობს, რომ ხშირად, როდესაც როგორც ქსელური, ისე არაქსელური მარკეტები კოტრდებიან, ფინანსური ვალდებულებები რჩებათ როგორც მცირე მეწარმეების, ისე სადისტრიბუციო კომპანიები მიმართ. მისი თქმით, მსგავსი მავნე პრაქტიკა უკვე წლებია არსებობს და იმ კომპანიებს, რომელთა მიმართაც გაკოტრებულ სუპერმარკეტებს ვალდებულებები რჩებათ, კანონი არ იცავს.
სტუმარი: ლუკა ჭელიძე - ქართულ მაღაზიათა ასოციაციის დამფუძნებელი
სტუმარი: ლუკა ჭელიძე - ქართულ მაღაზიათა ასოციაციის დამფუძნებელი