ქართველი დიზაინერები საერთაშორისო გამოცემების ყურადღების ცენტრში წლიდან წლამდე სულ უფრო ხშირად ექცევიან, მათი კოლექციები კი, გასაყიდად მსოფლიოს უდიდეს ბაზრებზე გადის. მართალია, პანდემიამ, შემდგომ კი რუსეთ-უკრაინის ომმა ქართული მოდის, როგორც ბიზნესის განვითარება, გარკვეულწილად შეაფერხა და კრიზისი გაყიდვებზეც აისახა, თუმცა ახლა შეგვიძლია ვთქვათ, რომ გასული წელი, სექტორისთვის საკმაოდ წარმატებული აღმოჩნდა. დიზაინერებმა როგორც პროდუქციის წარმოება, ისე მსოფლიოს მასშტაბით მისი რეალიზაციის მაჩვენებელიც გაზარდეს. როგორ ვითარდებიან ქართული ბრენდები როგორც ადგილობრივ ბაზარზე, ისე ქვეყნის ფარგლებს გარეთ?