McDonald's-ი, Coca-Cola, Audi და Volkswagen-ი იმ კორპორატიულ კონგლომერატებს მიეკუთვნებიან, რომლებიც აქტიურად ქმნიან ლოგოებს „სოციალურ დისტანცირებაზე“. ამის შესახებ CNN-ი წერს.
როგორც გამოცემა აღნიშნავს, „სოციალური დისტანცირება“ ბოლო პერიოდში ყველაზე პოპულარული ტერმინია, რაც COVID-19-ის გავრცელებით არის გამოწვეული. მსოფლიოში ცნობილი ბრენდების მიერ წამოწყებული კამპანია ვირუსის გავრცელების შემცირებას ისახავს მიზნად.
თუმცა, კრეატიულ სფეროში მომუშავე სპეციალისტები არაერთგვაროვნად ეხმაურებიან ბრენდების გადაწყვეტილებას, ზოგი დადებითად აფასებს, ზოგი კი დროის ფუჭ კარგვად მიიჩნევს.
„უმჯობესია დანარჩენები კომპანიებიც თუ მიბაძავენ Gap-ს, LVMH-ს, Christian Dior-ს და Givenchy-ის, რომლებმაც აქტიურად დაიწყეს სამედიცინო პირბადეებისა და ხელის სანიტარული ხსნარის წარმოება“, - განაცხადა კომპანია Ad Age-ის რედაქტორმა ბრაიან ბრეიკერმა CNN-თან საუბრისას.