როდესაც მთელი მსოფლიო კორონა ვირუსის წყალობით კოლაფსში მოექცა, არავის გაკვირვებია, რომ ქაღალდი და პოლიგრაფია აღარავის სჭირდებოდა, ამიტომაც წარმოების გადასარჩენად კომპანია „ფავორიტს“ რაიმე ზომებისთვის უნდა მიემართა და ასეც მოიქცა. ზუსტად 24 საათში მოხდა საწარმოს სრული ტრანსფორმაცია და პირველად ბაზარზე ვირუსისგან დამცავი ფარები გამოჩნდა, ფარებს პირბადეები მოყვა და ნელ-ნელა კომპანიამ ეს ნიშაც დაიკავა და დღეს უკვე მომხმარებლებს მრავალფეროვანი არჩევანის საშუალება აქვთ. ერთი წლის წინ „ფავორიტისა“ და კომპანია „ქოლორ ჯგუფის“ შერწყმაც მოხდა და ერთობლივი ძალებით მომხმარებლებს კიდევ ბევრ სიახლეებსაც ჰპირდებიან.
რუსუდან მჭედლიშვილი - "ქოლორ ჯგუფის" გაყიდვების სამსახურის აღმასრულებელი ეტიკეტის მიმართულებით მარიამ მუხიგული - "ქოლორ ჯგუფის" გაყიდვების სამსახურის აღმასრულებელი შეფუთვების მიმართულებით;
#Forbesკვირა