შაბათ-კვირას წინანდლის მამულში ქართულენოვანი National Geographic-ის მე-100 ნომრის პრეზენტაცია გაიმართა. ჟურნალი სილქნეტის მხარდაჭერით ქართულ ენაზე 2012 წლიდან გამოიცემა და ქართული მკითხველისთვის სამეცნიერო, სანდო მასალებს ხელმისაწვდომს ხდის. ვინც ქართული მედიის დეტალებში და ბიზნეს მოდელში ერკვევა, იცის თუ რამდენად რთული და ხშირად, ბიზნეს ინტერესის არ მქონეა ფლობდე მედიას, თუ ცხადია ამას სხვდასხვა მიზნებისთვის არ იყენებ, მეტწილად პოლიტიკური. რაც შეეხება ტრადიციულ, ადრეული ხანისტვის ტრადიციულ ბეჭდურ მეოდიას ხომ საერთოდ, 21 საუკუნეში ხომ საერთოდ ამ პანდემიის მერე ლამის ყოველდღე აქვს ახალ ახალი გამოწვეები რათა შენარჩურნდეს და არ შეაჩეროს არსბეობეა. მახსოვს, როცა "სილქროუდ გრუპი" იწყებდა National Geographic-ის პროექტს გიორგი რამიშვილი მიყვებოდა, რომ ეს მათი ბიზნეს ჯგუფისთვის არის სრულიად განსხვავებული თემა, რომელსაც არ შეეშვეიბინა და მუდმივად დაუჭერენ მხარს. დღეს ამ ავტორიტეტული გამოცემის რიგით მე 100 გამოცემაც გამოვიდა.