საქართველოში ნატურალური წვენების ბიზნესი წლიდან წლამდე ვითარდება და როგორც წარმოების, ექსპორტის მაჩვენებელიც იზრდება. 2022 წელი კომპანიებისთვის საექსპორტო მიმართულების თვალსაზრისით საკმაოდ წარმატებული იყო და ბაზრების დივერსიფიკაციისთვის საკმაოდ ქმედითი ნაბიჯებიც გადადგეს, თუმცა, როგორც ადგილობრივი მწარმოებლები ამბობენ, ეს საკმარისი არ არის. ინდუსტრიას საკმაოდ დიდი საექსპორტო პოტენციალი აქვს, რისი სრულად ათვისებაც ჯერ-ჯერობით ვერ ხერხდება. რა გამოწვევები აფერხებს ექსპორტს და რა სჭირდება ინდუსტრიას მეტად განვითარებისთვის?