მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

ნიკოლოზ ხუნძაკიშვილი; "2018 წელს ლუდის ბაზარმა 3%-იანი კლება განიცადა"

5c0e0e1ac487a
თამუნა დემეტრაშვილი
10.12.18 11:00
1342
2018 წელს ლუდის ბაზარმა 3%-იანი კლება განიცადა, - ამის შესახებ კომპანია ,,ნატახტრის” კორპორატიულ საქმეთა დირექტორმა ნიკოლოზ ხუნძაკიშვილმა გადაცემა ,,საქმიანი დილაში” განაცხადა.

მისი შეფასებით, კლების მიზეზი მოსახლეობის მსყიდველობითუნარიანობის შემცირება და ლარის გაუფასურებაა; გაყიდვებზე ასევე ნეგატიური გავლენა იქონია ცუდმა ამინდმა სეზონის განმავლობაში.

ხუნძაკიშვილის თქმით, შემცირება შეეხო, როგორც ადგილობრივი წარმოების ლუდის ბაზარს, ასევე - იმპორტსაც.

,,2019 წელს უფრო ოპტიმისტურად ვართ განწყობილები. მსოფლიოში ლუდის ინდუსტრიაში საინტერესო პროცესები მიმდინარეობს; ბაზარზე მსხვილი კომპანიების გაერთიანებების ეტაპია და ამას გავლენა აქვს ჩვენს ბაზარზეც. ეს პროცესები გვიბიძგებს გადავიდეთ უფრო პრემიალურ სეგმენტზე და აქცენტი არა წარმოების რაოდენობრივ მხარეზე, არამედ მის ღირებულებითი ნაწილის ზრდაზე გავაკეთოთ”, - აღნიშნა ხუნძაკიშვილმა. მისი შეფასებით, დაბეგვრის ახალ სისტემაზე გადასვლამ, როცა აქციზის გადასახადი ალკოჰოლის შემცველობის მიხედვით ანგარიშდება, ლუდის მოხმარების კულტურაში მნიშვნელოვანი ცვლილებები გამოიწვია და გაზარდა ე.წ. ,,ლაითი” ლუდის რეალიზაცია.

,,აქციზი 1 გრადუსი ალკოჰოლის შემცველობაზე 12 თეთრია, ჩვენი მოტივაციაა ნაკლები გადავიხადოთ, ამიტომ დაბალგრადუსიანი ლუდების წარმოება დავიწყეთ, რაც მოსახლეობამ და მყიდველმა ძალიან კარგად მიიღო, შესაბამისად, ე.წ. ,,ლაითი” ლუდების ბაზარი 20%-მდე ავიდა, მაშინ როცა ის 5%-ს არ აჭარბებდა”, - განაცხადა ხუნძაკიშვილმა.

კომპანია ,,ნატახტრის” კორპორატიულ საქმეთა დირექტორმა სამომავლო გეგმების შესახებაც ისაუბრა და აღნიშნა, რომ მომავალ წელს მათი კომპანია, რამდენიმე სახეობის ახალ ლუდს გამოუშვებს ბაზარზე, რომლებიც ცნობილი ბრენდების ლიცენზირებული ფრანჩაიზი იქნება.

გამოწერეთ ჩვენი სიახლეები

მიიღეთ დღის მთავარი სიახლეები