არსებობენ კომპანიები რომელთა ლოგოს ან სიმბოლოს დანახვაზეც ადამაინები მთელი მსოფლიოდან ერთსა და იმავე ემოციებს და რეაქციებს ავლენენ - ამისთვის მსხვილი კომპანიები ბევრ ფულს ხარჯავენ, ძალიან დიდ რესურსს დებენ შედეგის მისაღწევად ეს შედეგები კონკრეტული ვალუტის მოცულობებში ფორბსის სიაშიც აისახება. ბრენდი მხოლოდ კომპანია არ არის და ბრენდინგი პერსონალური თუნდაც კარდაშიანების ცნობილ მაგალითზე რომ უმნიშვნელოვანესია ამ მიმართულებით პროფესიულად დაინტერესებულთათვის კარგი საკვლევი მასალაა.
სტუმრები: ირინა დუმბაძე - “პერსონისტის” დამფუძნებელი;
თამარ თანდაშვილი - Life Intelligence Hub-ის დამფუძნებელი