2019 წლის 9 თვეში "პუმას" გაყიდვებმა, 4.02 მილიარდ ევროს მიაღწია, რაც გასულ წელთან შედარებით, 16%-ით მეტია. ამ პერიოდში კომპანიის საპერაციო მოგება 28%-ით გაიზარდა და 385 მილიონი ევრო შეადგინა.
"მესამე კვარტალი დასრულდა საუკეთესოდ, "პუმას" მსგავსი შედეგები აქამდე არ დაუფიქსირებია", - განაცხადა გიულდენმა.
სპორტული მწარმოებლისთვის ყველაზე დიდი და მოთხოვნადი ბაზრები აზიაში, უპიველეს ყოვლისა, ისევ ჩინეთია. ლიდერია ასევე ამერიკის შეერთებული შტატები. რაც შეეხება ევროპას, აქ Puma-ზე მოთხოვნა მხოლოდ ივლისიდან - სექტემბრამდე, თითქმის 10%-ით არის მომატებული.