კომპანიების მრავალმილიონიანი გაყიდვების მიუხედავად, ბაზრის უმსხვილესი მოთამაშეებიდან არაერთი ფინანსურ ზარალზეა. გასულ წელს სამედიცინო სექტორთან ერთად მსხვილი ქსელური სუპერმარკეტებიც ფრონტის ხაზზე აღმოჩდნენ. კრიზისული პერიოდის გავლის შემდგომ კომპანიების გეგმები დიდია.
ისევე როგორც ყველა სხვა ბიზნესი უმსხვილესი ქსელური სუპერმარკეტებიც დღეს კონკრეტული გამოწვევების წინაშე დგანან, აწუხებთ ქვეყანაში შექმნილი ეკონომიკური ვითარება და გამოსავლის ძიებაში დაკარგული დროის ფასიც იციან.