წლის დასაწყისიდან ყველაზე მოთხოვნადი პროდუქტების ჩამონათვალში პანდემიურ რეალობაში პირბადეები მალევე გახდა, დეფიციტის აღმოფხვრისათვის დაჩქარებულად მიღებული გადაწყვეტილებების ფონზე ვითარება რამდენიმე თვეში დასტაბილურდა და ფასიც შესაბამისად საწყის პერიოდთან შედარებით შემცირდა. გადაწყობილ ფაბრიკებთა ერთად რომლებიც ცნობილი ბრენდებისათვის ტანსაცმლის კერვის ნაცვლად დოლბანდის პირბადეებს კერავდნენ, მალევე გამოჩნდა საწარმო რესპირატორი რისთვისაც დამფუძნებელმა 2 მლნ- ი ლარის ინვესტიცია განახორციელა და როგორც ბიემჯისთან სერგო გალუსტიანი ამბობს ამ დროისთვის 12 მილიონზე მეტი პირბადე აწარმოეს. როგორია მოთხოვნა და რა პესპექტივას ხედავს პანდემიის გავლენით სრულად უცნობ ბიზნესში აღმოჩენილი რესპირატორის დამფუძნებელი?
სტუმარი: სერგო გალუსტიანი - "რესპირატორი", დამფუძნებელი