სარეკლამო ინდუსტრიაში სატელევიზიო რეკლამები მნიშვნელობას არ კარგავს და მისი წილი კვლავაც დიდია. 2023 წელს, წინა წელთან შედარებით, ჯამურად სარეკლამო ბაზრის 16% -იანი ზრდა დაფიქსირდა. აქტიურობის კუთხით გამოირჩეოდნენ უძრავი ქონების, კვების, სილამაზისა და ჯანმრთელობის კატეგორიის ბრენდები. განსაკუთრებული ზრდა დაფიქსირდა სამშენებლო კომპანიების კატეგორიაში და მათ მთლიან სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის 8% დაიკავეს. დეველოპერულ კომპანიებს შორის ტოპ განმთავსებელი “არქი ჯგუფია”, რომელსაც შესაბამის კლასტერში 30%-იანი წილი უჭირავს. ტრადიციული მედიის მაყურებელი უფრო მაღალ ასაკობრივ ჯგუფებში შეიმჩნევა, თუმცა, შეინიშნება ახალგაზრდა აუდიტორიის ინტერესიც. ტელეყურებადობაში მნიშვნელოვან წილს, 43%-ს იკავებს სერიალები, რომელსაც 22%-იანი წილით საინფორმაციო გამოშვებები მოჰყვება. საქართველოში, ტელევიზიას ყველაზე დიდი აუდიტორია იანვარსა და თებერვალში ჰყავდა, ყველაზე მცირე კი – ივლისსა და აგვისტოში, რაც გლობალური ტრენდის ანალოგიურია.
სტუმრები:
რუსუდან ბერიანიძე - betterfly media-ს მედია დირექტორი;
თემურ ბლიუმგარდტი - McCann group-ის გენერალური მენეჯერი;
ელენე ბარათაშვილი - კომპანია "არქის" მარკეტინგის ხელმძღვანელი;