ფრანგული “აკორია”, რომელიც მსოფლიოს 110 ქვეყანაში ოპერირებს, სადაც 5,500-ზე მეტ სასტუმროს და 10,000-ზე მეტ საკვებისა და სასმლის დაწესებულებას მართავს. საქართველოში “აკორი” პირველად 2015 წელს გამოჩნდა, ხოლო ახლა, Accor-ის ქართულ პორტფელში, 9 სასტუმროა, მათ შორის პრემიუმ სეგმენტზე გათვლილი “პულმანი” და “სვისოტელი”.
მომდევნო წლებში, კომპანია საქართველოში დამატებით 15 სასტუმროს გახსნას გეგმავს, თანაც არამხოლოდ თბილისში, არამედ ბათუმშიც. მაშ, რატომ ვითარდება ფრანგული “აკორი” საქართველოში ასეთი ტემპებით, რა ბრენდები შემოვლენ საქართველოში უახლოეს მომავალში და რა გავლენას ახდენს ე.წ. “რუსული კანონი” და მის გამო ქუჩებში არსებული პროტესტი ქართულ ტურისტულ ინდუსტრიაზე?
ალექსის დელაროფი - Accor-ის აღმოსავლეთ ევროპის რეგიონის საოპერაციო დირექტორი;
გიორგი არონია - "საქმიანი საღამოს" ავტორი და წამყვანი;