მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

რას გულისხმობს “გრანთ თორნთონის” ახალი კამპანია be a changemaker?

BM.GE
24.03.22 10:19
423
თითოეული ცვლილება ახალი გამოცდილების მიღების საფუძველია, რაც ზრდის კონკრეტული ადამიანის თუ საზოგადოების განვითარების შესაძლებლობებს. ცვლილებები საშუალებას გვაძლევს დროულად ვუპასუხოთ ახალ გარემოებებს, გარდავქმნათ არსებული რეალობა და მიდგომები, გავაფართოოთ ჩვენი ხედვის ჰორიზონტი და თავად გავხდეთ ცვლილების ინიციატორები.- ამბობენ გრანდ თორნთონში და ახალი კამპანია „Be a Changemaker“ დასტარტეს. კამპანიის „Be a Changemaker”-ის ფარგლებში, გრანთ თორნთონის გუნდის მთავარი გზავნილი ცვლილებებისადმი მიმღებლობაა.

სტუმარი: პაატა შურღაია - "გრანთ თორნთონი საქართველო"-ს ვიცე მმართველი პარტნიორი;

გამოწერეთ ჩვენი სიახლეები

მიიღეთ დღის მთავარი სიახლეები