ციფრულმა კრეატიულმა სააგენტო „კრაკენმა“ და სარეკლამო კომპანია „ალმამ“ რეკლამის განთავსების სრულიად ახალი მოდელი შეიმუშავეს, რაც ნიშნავს, რომ ბიზნესებს საშუალება აქვთ, ფეისბუქზე დადებული პოსტი არა მხოლოდ სოციალურ ქსელში, არამედ გარე სივრცეშიც გაარეკლამონ.
გარე სარეკლამო ბანერებზე აღნიშნული მოდელი უკვე ჩაშვებულია და მუშაობს. რამდენად გამოხატავენ ინტერესს ბიზნესები მსგავს სარეკლამო განთავსებაზე და რით განსხვავდება ის კლასიკური სარეკლამო ბანერებისგან.
სტუმარი: თორნიკე ტურიაშვილი - „კრაკენის“ მმართველი პარტნიორი;