მთელი მსოფლიო და მათ შორის საქართველო შავი პარასკევისთვის ემზადება. ამ დღემ, რომელიც კაპიტალიზმის ერთ-ერთ სიმბოლოდ ითვლება, ბოლო წლებში საქართველოში ფეხი მოიკიდა, რასაც კომპანიები აჰყვნენ, რომლებიც მომხმარებელს განსაკუთრებულ ფასდაკლებებს სთავაზობენ. ერთ-ერთი კომპანია, რომელიც წლევანდელი შავი პარასკევისთვის უკვე ემზადება — ტრანსპორტერია… კონკრეტულად რა შემოთავაზებას უმზადებს ტრანსპორტერი მომხმარებელს და როგორი იყო 2024 წელი კომპანიისთვის?
სტუმარი: გეგა მეთეფშიშვილი - "ტრანსპორტერის" ბიზნესის განვითარების დირექტორი