გასული, 2022 წელი საოჯახო ტექნიკის კომპანია „ვესტელისთვის“ გაყიდვების მაღალი მაჩვენებლებით დასრულდა. კომპანიაში აცხადებენ, რომ მიზეზი ქვეყანის ეკონომიკური ზრდა, მოსახლეობის გადახდისუნარიანობა მატება და პანდემიის გავლენის დასრულებაა.
"ვესტელის" გაყიდვების მენეჯერის ოთარ ოქროჯანაშვილის BM.GE-სთან ამბობს, რომ გასულ წელს მომხმარებელი ყველაზე მეტად მსხვილ საყოფაცხოვრებო ტექნიკას - ტელევიზორებს, სარეცხის მანქანას და მაცივარს ყიდულობდა.
„ჩვენთან ყველაზე ხშირად ტელევიზორი, სარეცხი მანქანა და მაცივარი იყიდება. ეს ტოპ-სამეულია, რომელიც მომხმარებელში ყველაზე მეტად მოთხოვნადია. ამ სამეულს მოჰყვება ჩასაშენებლი ტექნიკა, რაზეც სხვათა შორის, ბოლო წლებში მოთხოვნამ მოიმატა. თუ ადრე ცალკე მდგომ სოლო გაზქურებზე იყო მოთხოვნა, ბოლო 4-5 წელია, მომხმარებელში ჩასაშენებელი ტექნიკა ბევრად პოპულარულია“, - განაცხადა ოთარ ოქროჯანაშვილმა.
ამასთან, მისივე თქმით, სტატისტიკურად, განვადებაზე გაყიდვების მხოლოდ 25-26% მოდის.
„პირდაპირი გადახდების წილი აშკარად ძალიან მაღალია. ეს უკვე ნიშნავს იმას, რომ ქვეყანაში მეტი თანხა მოძრაობს და ფულადი რესურსი მეტია იმისთვის, რომ ადამიანებს ტექნიკის განვადების გარეშე შეიძინონ“, - დასძინა ოქროჯანაშვილმა.
ცნობისთვის, კომპანია „ვესტელი“ საქართველოში 9 ქსელური მაღაზიითაა წარმოდგენილი. კომპანიაში აცხადებენ, რომ საკუთარი ქსელის გარდა, „ვესტელს“ პარტნიორებიც ჰყავს, სადილერო ქსელი, რომელიც მთელ რეგიონშია წარმოდგენილი. გარდა ამისა, კომპანია დამატებით 17-18 ინტერნეტ მაღაზიასთანაც პარტნიორობს, რაც ნიშნავს იმას, რომ „ვესტელის“ ტექნიკა სხვადასხვა პლატფორმაზე იყიდება.