გასულ კვირას თბილისის მერმა დააანონსა, რომ დედაქალაქში 200 ერთეული 18-მეტრიანი ავტობუსი მომავალ წელს შემოვა. ამ ზომის ავტობუსების შეძენა წლებია ანონსდება, რამდენადაც ისინი სატრანსპორტო რეფორმის ერთ-ერთ ძირითად ელემენტად განიხილება, სწორედ ამ ავტობუსებმა უნდა იმოძრაონ იმ 10 სატრანზიტო დერეფანში, რომლის მოწყობაც წლებია მიმდინარეობს. რა ეტაპზეა დედაქალაქში სატრანსპორტო რეფორმა, რომელიც კალაძის გუნდმა დაიწყო და რა ნაწილში ხედავენ ხარვეზებს ექსპერტები? სად არის ჩავარდნები და რა მიმართულებით არის გასააქტიურებელი მუშაობა?