ქვეყანაში თითქმის 6 წელია რაც ავტომობილების ტექნიკური ინსპექტირების რეფორმა გატარდა, თუმცა ბაზარზე ამ დრომდე რჩებიან ცენტრები, სადაც ინსპექტირებას ტექნიკური ხარვეზების და დარღვევის მქონე ავტომობილები გადიან.ამაში,იოლად დარწმუნდებით დედაქალაქის და რეგიონის გზებზე.მეორე მხრივ არსებობენ მძღოლების სამწუხაროდ არც თუ ისე მცირე რაოდენობა, რომლებიც ამა თუ იმ საჭირო ტექნიკურ ნაწილს გაუმართავი ავტომობილისთვის უშუალოდ ტექინსპექტირების გავლის პერიოდისთვის ან პროცედურის წინ ქირაობენ, შემდეგ კი ქალაქში კლავ არაუსაფრთხო და გარემოსთვის საზიანო ტრანსპორტით გადაადგილდებიან. რამდენად ეფექტურია ტექინსპექტირების რეფორმა და რა სჭირდება მას სრულყოფილებისთვის?