მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

როგორი იყო 2023 წელი ქსელური სუპერმარკეტებისთვის?

სადღესასწაულო დღეები ბიზნესისთვის განსაკუთრებულად დატვირთულია. ამ დროს მომატებული გაყიდვები კომპანიებს სხვადასხვა კამპანიების დაგეგმვისკენ უბიძგებს და თავისთავად ზრდის კონკურენციასაც. გამონაკლისი ცხადია, არც სუპერმარკეტების ქსელებია, რომლებმაც საახალწლო პერიოდში როგორც მომხმარებელთა, ისე პროდუქციის მაჩვენებელი ფაქტობრივად გააორმაგეს. გარდა სადღესასწაულო პერიოდში დატვირთულობისა, როგორც აღმოჩნდა, ქსელური სუპერმარკეტებისთვის არანაკლებ დატვირთული იყო გასული წელი და ბიზნესის წარმომადგენლების თქმით ზრდა, ფაქტობრივად ყველა მიმართულებით ჰქონდათ.

ლიკა მეგუთნიშვილი - #BMG-ს რეპორტიორი;

გამოწერეთ ჩვენი სიახლეები

მიიღეთ დღის მთავარი სიახლეები