საქართველოში სამოსის იმპორტიორ ზოგიერთ კომპანიას გაყიდვები გაეზარდა. საერთაშორისო ბრენდების წარმომადგენლები ადგილობრივ ბაზარზე მათ პროდუქციაზე მოთხოვნის ზრდის დინამიკას, პოსტპანდემიურ აღდგენას და ტურიზმის გამოცოცხლებას უკავშირებენ. თუმცა, კომპანიების წარმომადგენლები საქართველოში იმაზეც საუბრობენ, რომ კადრების დეფიციტი მათ სექტორშიც აქტუალურია და გადინებული თანამშრომლების ხელახალი მოძიების პროცესი გართულებული. მაგალითად, კონსულტანტის პოზიციებზე ძირითადად სტუდენტები მუშაობენ, ვისთვისაც სწავლა პრიორიტეტია და მათთვის ის რეჟიმი, რასაც მაღაზიის მენეჯმენტი უყენებს, მისაღები არ არის.