საქართველოს ელ-კომერციის ასოციაციამ, The USAID Economic Governance Program საგრანტო პროგრამის ფარგლებში ელექტრონული კომერციის ბაზრის მიმართ სანდოობის გასაზრდელად, მომხმარებლების უფლებების დაცვისთვის და ბიზნესის წარმოების ხარისხის გასაუმჯობესებლად სანდოობის ნიშნის პროექტი შექმნა.
Trustmark- თავის მხრივ მოიაზრებს საერთაშორისო ბაზარზე საუკეთესო მაგალითებზე დაყრდნობით, ელექტრონული ვაჭრობის ეთიკის კოდექსის შემუშავებას და ნდომის ნიშნის დანერგვას და მისი მიზანია გააძლიეროს ელექტრონული კომერციის სექტორის სანდოობა რაც ადგილობრივი ელექტრონული კომერციის გაზრდის სტიმულატორი გახდება.
რას წარმოადგენს, ვინ ანიჭებს და რის საფუძველზე ნდობის ნიშანს ელ კომერციის წარმომადგენელ კომპანიებს?
სტუმარი: ლადო კანდელაკი - ელექტრონული კომერციის ასოციაციის ხელმძღვანელი