საქართველოში ძვირადღირებულ ბრენდებზე მოთხოვნა გაიზარდა, რასაც სავაჭრო ობიექტების წარმომადგენლების ნაწილი მომხმარებლის მსყიდველუნარიანობის გაზრდას უკავშირებენ. მათი თქმით, მომხმარებლის ძირითადი ნაწილი ისევ ადგილობრივი მოსახლეობაა, რომელიც ბოლო პერიოდში მაღალი ხარისხის ბრენდებზე აკეთებენ არჩევანს. როგორ შეიცვალა სავაჭრო მოლებში მომხმარებლების ქცევა ბოლო პერიოდში, რა გამოწვევებზე საუბრობენ რითეილ სექტორში ჩართული სუბიექტები და რა მოლოდინებს ამყარებენ 2023 წლის ფინანსური მაჩვენებლებიდან გამომდინარე კერძო სექტორის წარმომადგენლები.