სარეკლამო კომპანიების Add Media-ს და UV Print-ის დამფუძნებლის შეფასებით, დღეისთვის სარეკლამო ბაზარზე აქტივობა 30-40%-ით არის შემცირებული, რაც პანდემიის გაურკვეველი მდგომარეობითა და რუსეთ-უკრაინის ომის გავლენით არის განპირობებული.
BM.GE-სთან საუბრისას სარეკლამო კომპანიების ხელმძღვანელი ამბობს, რომ შემცირებული აქტივობის პარალელურად საერთაშორისო ბაზარზე, რეკლამის წარმოებისთვის საჭირო ნედლეულის გაძვირების გამო, მომსახურების ფასებიც შეცვლილია.
„სარეკლამო ბაზარზე სახარბიელო მდგომარეობა არაა. პანდემიამდელ მაჩვენებლებს ნელ-ნელა ვუბრუნდებით, თუმცა ძალიან მცირე ნაბიჯებით. რეკლამა ორ საკითხზეა მიბმული - ახალი ინვესტორების შემოსვლასა ან არსებული კომპანიების მიერ ახალი პროექტების განხორციელებაზე. დღეს არცერთი მიმართულება აქტიური არ არის. შესაბამისად, სარეკლამო ბაზარზე აქტივობა 30-40%-ით გვაქვს შემცირებული.
ამასთან, იქიდან გამომდინარე, რომ წარმოებაში ძალიან დიდი მოცულობით ნავთობპროდუქტს ვიყენებთ, პოლივინილქლორიდის ფასი საერთაშორისო ბაზარზე, დაახლოებით, 40%-ით გაიზარდა, რაც მომსახურების ფასზე აისახება", - განმარტა სერგო გალუსტიანმა.
სარეკლამო კომპანიების ხელმძღვანელი აღნიშნავს, რომ იმ შემთხვევაში თუ პანდემიური მდგომარეობა დასტაბილურდება და სარეკლამო ბაზარზე მეტი აქტივობა გაჩნდება, მაშინ კომპანია სარეკლამო პროდუქტებს გაზრდის და გაამრავალფეროვნებს.