ხუთ წელზე მეტია, „სკუტ სკუტი“ საქართველოს ბაზარზე ოპერირებს და ორთვლიანი ტრანსპორტის მოყვარულებს აერთიანებს, ახლა კი, მთელი მონდომებით აზერბაიჯანის 17-მილიონიან ბაზარზე გამოცდის ძალებს. „სკუტ სკუტმა“ წარმომადგენლობა ბაქოში გახსნა. რა საერთო და განსხვავებული სპეციფიკა ახასიათებს ქართულ და აზერბაიჯანულ ბაზარს? რატომაა მნიშვნელოვანი ქართული სტარტაპერებისთვის რეგიონული მასშტაბით გაფართოება და როგორია უფრო მასშტაბური „სკუტ სკუტი“?
სტუმარი: გიორგი მონავარდისაშვილი - Scoot-Scoot დამფუძნებელი;