მსოფლიო ბაზარზე სიცოცხლის დაზღვაზე მოთხოვნა მზარდია, წინასწარი მოლოდინით ზრდა 16% ს მიაღწევს. მიუხედავად იმისა, რომ საქართვლოს სადაზღვეო ბაზარი განვითარების ტემპებით მოწინავეთა რიგებში არ არის და ეს პროდუქტი საქართველოსთვის სიახლეა, სათავეებს როგორ დათმობდნენ და თიბისი დაზღვევამ სიცოცხლის დაზღვევა საცალო ბაზარზე გაიატანა.
სიცოცხლის დაზღვევა მომხმარებლისთვის თიბისი დაზღვევისგან სიახლე არ არის, თუმცა ეს სერვისი იყიდებოდა სხვადასხვა პროდუქტებთან ერთად, როგორიც არის საბანკო დეპოზიტი, სესხი ან ჯანმრთელობის დაზღვევა. კომპანიის ხედვით სიცოცხლის დაზღვევას დიდი პოტენციალი აქვს საცალო გაყიდვების კუთხითაც.
სტუმარი: პაატა ღაძაძე - "თიბისი დაზღვევა", გენერალური დირექტორი